Living life one day at a time!

lauantai 16. kesäkuuta 2012

I'm thinking of you, and it hurts

Hej ! :) alltså idag har oxo varit en helt mega kul dag ! vaknade typ nie och gjorde mej färdig till tie när sandras pappa o sandra o hennes nåå lillebror o hans kompis.. :D kom o söka mej,  och vi var påväg till deras segelbåt ! super kul dag, då jag har typ en gång förr seglat... ? :D haha, fick iaf lära mej att de finns mycket mera att göra/jobba för att slippa igång och köra än med en motorbåt, som jag är van med.

Jag och sandra hjälpte till med båten och tog sol på "keulan" i det ljuvliga vädret. Vi kom fram till en ö där vi stannade i några timmar och grillade korv och tog många foton och gjorde allt trevligt :) Efter det seglade vi tbx, åkte tbx hem och var himas typ klokan fem :) nu har jag ätit, sovit och sluibat- allt normalt :) imorgon iväg till toiska (lande) till en hel fucking vecka ... väntar inte alls på det med nöje, men får se om det blir lite mer kiva "paikan päällä"... plus ska ti kyrckan imorogn... haah, my day could not get any better tomorrow... blääh
nooh, sen när jag kommer hem efter en vecka e de skriba genast så ja ser int mina kompisa typ på nåå tusen år ? please kill me or give me ice cream...
o sen borda man oxo orka packa lande kamor idag  :) jeee

bilder från idag:








                                                                       mr. pyroman






                                             oftast ,jag kan dethär med att göra "kärrynpyörä" (Y)






                                                                                    /xoxo


I'm thinking of you, and it hurts like fuck, knowing I can't have you.

2 kommenttia:

  1. "Börje du e hård som en sten, men du har storleken av ett berg."

    VastaaPoista
  2. "Börje du gör mej såååååå vaaarm" hoppas du e den ja tror due :D

    VastaaPoista