Living life one day at a time!

lauantai 16. kesäkuuta 2012

Lets go all crazy (gårdagen)

Lets go all crazy - beskriver totalt gårdagen ! Var nog bästa dagen på en tid nu :) Dagen började med lite solande med music på bakgården, som var skit mys. Sedan blev det lite drama med "kulkuneuvot" och blev typ 25 min försenad till treningarna.. great, och ännu när försening är det jag hatar typ mest.. hah
Träningarna var chill men jag hade lite ont i precis alla platser i kroppen, efter all träning.. pöhh
Mamma kom efter treningarna och hämta mej från bollhallen och redan då var jag totalt "pumped up" för kvällen... för jag och sandra skulle till gloria summer project x vaahtobileet!!!
Så sen nä ja kom hem så hadde jag drygt en timme på mej att göra mej färdigt före mamma förde mej till kilos tågstation där jag skulle hoppa på tåget till stan med sandra :)
Vi kom till stan och allting kändes bra, fint väder och en bra kompis att "viettä" kvällen med ! På vägen till gloria träffade vi lyckligtvis ian och hans några vänner, det var så tur, mitt i stan i hitta en grupp av folk :DD haha, men endå kunde de vägen dit och sedan slapp vi oxo fram, vi köade dock nog i kön för att slippa int i tyyp 1 och en halv timme... När vi kom in var klockan fem före nie :D men det gjorde ingenting, för att det var fucking awsome, vi dansade hela kvällen och pratade med folk och träffade massa folk som vi kände och chillade med dem :) det var super kul, för det var ju vaahtobileet som folk va i bikini/bandeau och shorts, och alla var tyyp liite iaf täkta av skum :D haha, det var fittit roligt, rekomendear till alla! kvällen var lite turiutur men, i slutet av kvällen, var denna dagen "ikimuistoinen" :). Kunde inte bära min camera med in till festen som var täkt med skum och sånt läckerhet utan det fick stanna i väskan... alltså har en bild från stan :D öhhöh

Bilder som jag får från nätet kommer senare :)

bilder från igår:









                                                                               /xoxo


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti