Living life one day at a time!

perjantai 22. kesäkuuta 2012

Summer life

As you know, så har ja inte bloggat på en tid och detta är därför för att jag har varit på lande, i toiska, och har haft det jätte svårt att få internet kontakt :) men nu skriver jag snabbt före jag far i sängs. Idag är det alltså midsommar, och berättar snabbt om dagen:

-vaknade hos janina (var övernatt hos henne igår kväll)
-några människor kom och söka mej från jansku typ tie tiden då vi startade mot landet :)
-när vi var framme tyyp tolv/ett tiden så for jag genast sola en sund med min styvsyrra :)
- åt, tog det lungt, och chillade med andra människor här, badade bastu och hade en kiva, mysig midsommar :)

nu bjuder jag er några helt random bilder (kan inte visa bilder från igår ännu för att måst ha såndän muistikortin lukija o allt kakka sätter lite senare) :)

HOPPAS NI HADDE ALLA EN JÄTTE KIVA MIDSOMMAR! :)) XOXO/ CARA





lite gammla random bilder (inte alls bildbrist,nej)


























hoppas ingen blir arg, måste bara ta med denna bild för att den har så många muiston o får en smile på mitt fejjjs :) natinati <3 puss














1 kommentti: