Living life one day at a time!

torstai 14. helmikuuta 2013

Längesen

Tjena! Idag var det alltså ABI dagen och alla hjärtans dag! Var dock inte något spec för mig pga att jag inte kände någon därifrån... Dagen var endå chill och efter skolan hade jag träningar som gick helt bra och imorgon har vi en timmes fysik träningar... Not looking forward to that at all! Nonej ja ska ju vara hurtig och en flitig handbolls spelare :D haha får se hur det går
Men endå ska ja nu ta och tänja lite (progress) och bara mysa i mitt ur råddiga rum tills jag somnar som säkert händer snart eftersom jag är så jävlit trött :) Nattnatt alla och glad vändag! puss


Har bildbrist som ni säkert alla snart märker. Sätter just dihär bilderna för att jag har kallt och saknar sommaren och vill ha sommar. nu.
ps. jag vet att jag är fittit het ock vacker på bilderna så no need to comment on that;)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti