Living life one day at a time!

perjantai 12. lokakuuta 2012

wish me luck





Holaa! Är ännu sjuk idag, dock att jag var i skolan. Nu ska jag äta och sen ska jag åka till britas där vi har match idag, får se hur det går, och om jag över huvudtaget orkar spela... Skulle inte villa bli mera sjuk därför att detta är det första veckoslut på väldigt länge då jag inte har några handbolls läger eller resor, bara normala treningar. Och jag skulle vilja njuta av detta veckoslut. Inga andra planer tills idag, säkert några avsnitt med PLL och sova? Sounds good to my ears;)
Imorgon igen är det treningar (har ingen aning när) och sen är det stress stress över att hur jag hinner och slipper med janina till sjundeå där det ska vara fest. Om vi inte får sjuts måst vi gå ca 10 kilometer från tågise till själva platsen.
ush, får se hur det går, men först måst ja bli 100%frisk, föratt jag inte vill vara sjuk när vi e på fest, + vi ska bli där önatt... sjuk + önatt = not so nice
nojaa men wish me luck! <3 puss


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti