Living life one day at a time!

sunnuntai 26. elokuuta 2012

Igår

Hejj! berättar lite om min gårdag, vaknade typ elva tiden nä jansku kommer o hoppa på mej o väcker mig <3 love u too
Vi åt naminami morgis som töntten lagat :D sedan kom cedu o kasi en sväng o söka sin mopo o de chilla där en stund :) Vi typ ett tiden så stack jag o jansku ti mej efter mina saker och jag fiksade mej klar där! :) vi fick sjuts av papi tbx ti jansku. Dit kom sedan cedu, kasi och eicca och äta lite mäkki mat, och vi skulle planera lite hur kvällen skulle se ut. De sluta sen så att vi spenderade kvällen hos jansku, lite lugnare kväll men endå rolit, där va typ samma människona som på fredaan :) men nu lite bilder och sen ska ja städa rummet! ;) ciao
































Ei kommentteja:

Lähetä kommentti