Living life one day at a time!

torstai 2. elokuuta 2012

HAASTE


HAASTEEN SÄÄNNÖT :
1.kiitä bloggaajaa jolta sait haasteen: tack misan :) <3
2. keksi itsestäsi/elämästäsi kuvien kera 20 faktaa
3.haasta 8 2 bloggaajaa ja kerro heille haasteesta

okej let's do this shit ! :D 

1. Jag är en äkta Fulham fan :DD hahah


2. För mej är det nästan omöiligt att läsa en bok till slut, utan att börja en ny bok imellan... :D

3. Jag älskar att pyssla och syssla olika saker 

4. Älskar handboll <3 



5. sover med en ikea boll, inte en vanlig nalle björn eller något annat mjukisdjur :D 

6.  Äter helt sjukt ohälsosamt och försöker förbättra mej :D

7. Älskar allt som är svartvitt, har mitt rum typ helt fullt med svartvita saker

8. Vill till London och se på handbolls os ! 


9. Vill aldrig växa upp, vill vara tonåring forever!



10. Är super känslig för barnfilmer, börjar gråta för lätt

11. Skulle vilja bo i ett annat land, såsom sverige eller usa 


12. Älskar pojkar med brittisk akcent <3

13. Sku villa lära mej att vindsurfa

14. Älskar att göra andras hår och smink 



15. Spenderar helt för mycket pengar, ska försöka böja spara :D

16. Jag älskar att testa nya saker 

17. Mitt humör kan byta på nolltid på grund av musik

18. Älskar att spendera tid i skärgården, på lande <3

(bild tagen från mitt lande)

19. Älskar att mushas :))

20. familj&vänner&handis = allt ja behöver <3





dom som ja haastar e:

jansku    och

good luck! <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti