Living life one day at a time!

torstai 3. toukokuuta 2012

Städat rum

Jess, har just blivit klar med städningen av mitt rum och det känns så in i helvete bra ! :) har inte bloggat nu IGEN, vaihteeks på några dagar men andrea fick mej o göra dethär, int sku ja har annars orkka göra detta på kvällen ;) tack andrea
Men idag var det helt ok skoldag, fick hissa projektet färdigt och lämna det in idag, super stålt! nu e en massa stress borta ;) Efter skolan hade jag träningar som for sådär semi skit som de alltti brukar gå fö mej på torsdagar... :( Efter träningarna rusade jag hem och packade och for iväg till min pappa där jag idagkväll bara städat och pratat med andrea en stund :) men nu kommer lite bilder, skriver imoron och då skriver jag lite mer om planerna för vekkoslutet ! puss hejj
har så fiilis för det här på vekkoslutet :)

just nu...


bara liite böcker som jag måst ta med imoron till skolan... kuul :)
natinati <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti