Living life one day at a time!

tiistai 29. toukokuuta 2012

Shopping ;)

Hej ! här kommer ett snabbt blogginlägg före jag far och fortsätta hjälpa min mamma me att ordna ngå damkomite fest ! :)
Kom alltså just hem från sello där jag var ensam och forever alone när typ alla som jag kände gick förbi mej :D alltså dit va hela grani ? joo, men köpte en vit bandeau + ett par vita ljuvligt somriga bikinin :) ! jätte lyckat och var klar inom en timme ! JEJE, sen hittade jag oxo två potentiella avslutningsklänningar som jag far och se på imorgon efter skolan med mamma :) ! men nu far jag hejhej !




  GINA TRICOT: övredelen- 9.95 euro             (M)
  nedredelen- 7.95                                                (S)

   GINA TRICOT: bandeau vit - 5.95 euro          (S)



   -xoxo

3 kommenttia:

  1. varför skriver du vilken storlek du köpte? menar inget dåligt men undrar bara..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. för att om man vill köpa en likadan, vet int rikit vafö kändes bara okej o göra de så :)

      Poista
  2. dendä bikiniöverdelen e härliiiiig! //heidi

    VastaaPoista