Living life one day at a time!

keskiviikko 16. toukokuuta 2012

I've lost all the passion

alltså nu måst ja bara skriva för jag inte skrivit på länge... och det känns skit, för att nu läser ingen min blogg mer (Y)... nojaaa, nu ska ja sluta vara så pessimistisk för att jag allti bablar om till alla andra om att de skall sluta vara pessimistiska :D hahah laaaame
Men idag var det inge spec fick lksm boll i huvu på första timme då vi hadde handis men det var jees... annars hade vi heelt paska timmar: matte, kemma och franska... :D skiit tråki daag men imrogon är det fri dag och om det är bra väder så har vi lite planerat att gå till gräset och chilla.
för att de idag har varit lite såligare väder hoppas jag att det skulle bli soligt till vekkoslutet, för att detta vekkoslut kan bli det bästa vekkoslutet om solen skiner, seriöst
Okej, vill ni veta va ja gör på vekkoslutet ? oookej ja kan berätta fö ja e så snäll ! :D hahha
såhär har jag planerat mitt vekkoslut: på fredan efter skolan til treningar, och efter det kommer min pappa och söka mej, för mig till tågstationen och sedan tar jag y-tåget till sjundeå ! där far ja i dushen med linda, sen på byn och festa ! sen på lördagen (om vi har ett lag) så har vi matcher (alltså det är sjundeå cup, en handbolls turnering) och spelar där och träffar tusen olika människor och vänner och heta pojkar ;) sen far vi till byn igen på lörda o bara har det bra, jag väntar så mycket på att träffa alla, och jag har så mycket och säga ti alla, o sen e ja övernatten också hos den bästa linda som bor fem minuter från platsen där turneringen finns! det är finlands största turnering så de kommer vara fullt mo folk ! så najjs, taggad ren nu 100% ! <3

grattis om ni orkat läsa igenom puss puss ! <3


hittade denhär bilden från nätet och satt texten här med, super cute tycker jag !
Tumblr_m44e59cloq1rvxaeho1_1280_large

idag ennu packa sakerna före sju då min pappa hämtar mej och sen till kpk treningar, sen hem o tuti o imr är inte ännu klart ;) !  xoxo

5 kommenttia:

  1. finlands största turnering..? yeah right o de e bara bögiga pojkar som spelar handboll XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. det är kanske finlands största handis turnering duh? fotis e de nog int iaf fö hesa cup e en av dom stösta i världen så ... ;) siis dehä va nu åt dndä anonymen typ? :D

      Poista
    2. hahah du e så löiljg ! pratade jag om futis, elller något annat sport ? NEJ, utan handboll, du ska int komma o säga ngå nä du int ens vet ett piss av handboll ! :) skrattar lksm här, du e så löiljg o säga sådär och ännu anonymt! tack o hej, ha en bra dag !

      Poista
    3. u don't say? och btw bögiga pojkar? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD 1. det är inget fel på att vara bög 2. du e säkert själv det också.

      Poista