Living life one day at a time!

perjantai 25. toukokuuta 2012

Hejj,ida va ja me nici på kvällen efter långa planeringa, men ja fo sen ti nici o hon fick ba ta en o sen härja vi där :D så nu har jag just komit från nici, där såg vipå en bra leffa var det var  världens uber gulligaste/hetaste man som vaaa sååååååå ljuuuuuvli ( MÄRK LÅÅÅÅÅNA OOORD !)
 joo, men sen hoppa vi lite på trampolinen o sen cykla ja hem :D imoron e staffettkarnevalen så det kommer bli en helt awesome day, och btw, fick idag veta att jag skall vara med och springa i massen imorgon :P roligt blir det ju fast en lite kort varningstid :D
men nu bjuder jag några goda biler och sedan painuu ja pehkuihin :D hejehj
<3


 fick denna av min mamma, den passar mej jätte bra och är ljuvligt sommrig ! :)










 
        det är okej att jag är cool, cuz' i gottet likeh that





för att jag och nici kan dethär med duckface
 för att jag är speciell

 skrämmande ?




gonatt, hej hej ses imr <3 :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti