Living life one day at a time!

perjantai 13. huhtikuuta 2012

Just kidding

Hahah, alltså ja har väl som sakt sånhäna "bloggspurter" en vecka skriver ja int alls o nästa vecka uppdaterar ja jätte mycket, alltså va e de me mej ?
men orsaken till att jag int har bloggat är att jag int haft tid fö ja har så helvetes mycket skolprojekt på gång just nu..
Idag inget spec i skolan hadde jag kemi prov som fo helt åt rumpan .. :( nojaa, nästa går väl bättre
sen genast efter skolan stack jag och ellen till treningarna där jag lyckat nog vricka foten lite, voi satan sån tur man kan ha ! :D hahah, nu tänker jag sitta o vara på datorn för har typ inget annat o göra, på kvällen kommer kanske misan och andrea till mej, vet int ennu, annars sitter jag hemma, orkar int gå :D




hahah, hittade den här nånstans, kommer du ihåg nici ?? ;)
xoxo, puss&hej

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti